VOORDELEN VAN DE KIPP-WEBSITE IN EEN OOGOPSLAG
ALLES VOOR REGISTRATIE EN AANMELDING
Wilt u profiteren van alle voordelen van het KIPP-klantenportaal en u registreren? Dan hebben we hier waardevolle informatie voor u verzameld.
Ja, u kunt uw eerder gebruikte inloggegevens blijven gebruiken in de nieuwe winkel. Nadat u voor de eerste keer bent ingelogd, moet u een nieuw wachtwoord instellen. U ontvangt dan na het inloggen direct een e-mail waarmee u een nieuw wachtwoord kunt toewijzen. U kunt dan alle functies van het klantenportaal gebruiken met het nieuwe wachtwoord.
- Klik op "Mijn account“ bovenaan de KIPP-website naast het zoekveld.
- Klik op "Registreren“ onder de aanmeldknop.
- Voer uw persoonlijke gegevens en bedrijfsgegevens in het registratieproces in en klik op "Doorgaan". Alle verplichte velden zijn gemarkeerd met een *.
- In de derde stap van het registratieproces kunt u het type account kiezen dat u heeft.
- Selecteer "Klantaccount“, als u alle functies van het platform zonder beperkingen wilt gebruiken en via de online shop wilt bestellen.
- Via „CAD-account“ u krijgt alleen toegang tot de productinformatie en CAD-gegevens.
- Selecteer bij de keuze van "Klantenaccount" of uw bedrijf in het verleden al klant is geweest van KIPP of een Nieuwe klant is. Kies s.v.p. "Bestaande klant“, als u het niet zeker weet.
- Na het voltooien van de laatste stap ontvangt u een Bevestigings-e-mail op het opgegeven E-mailadres. Controleer beslist uw spamfolder als u na enige tijd nog geen e-mail hebt ontvangen.
- Met de bevestigingslink in de e-mail kunt u een Wachtwoord invoeren. Na deze stap kan het ongeveer 5 tot 10 minuten duren voordat uw account is geactiveerd.
Het wijzigen van uw accountgegevens of het overdragen van een account aan iemand anders is momenteel niet mogelijk in uw accountgebied. Neem contact met ons op met de gewenste wijzigingen websupport@kipp.com.
Helaas is het op dit moment niet mogelijk om als particulier een bestelling te plaatsen via de website van KIPP.
Als u uw wachtwoord bent vergeten of geen toegang heeft tot uw account, kunt u uw wachtwoord opnieuw instellen via "Wachtwoord vergeten?" op de inlogpagina. Als u uw wachtwoord bent vergeten of geen toegang hebt tot uw account, kunt u uw wachtwoord opnieuw instellen via "Wachtwoord vergeten?" op de inlogpagina.
Hebt u geen e-mail ontvangen? Controleer uw spammap of neem contact op met de IT-afdeling van uw bedrijf. Vaak verhinderen bedrijfsfirewalls de ontvangst van dergelijke e-mails.
Neem als uw klantenaccount geblokkeerd is, conatct op met de klantendienst op websupport@kipp.com. Voor een snelle activering van een account verzoeken wij u ons direct uw e-mailadres, klantnaam en klantnummer door te geven.
ALLES OVER UW BESTELLING
Hier vindt u alles wat u moet weten over uw bestelling in de KIPP online shop.
Uw account is mogelijk een beperkt CAD-account. Hiermee kunt u alleen de CAD-gegevens van de producten downloaden, maar kunt u geen bestellingen plaatsen.
In het gedeelte "Mijn account" vindt u het menu-item "Account upgraden". U kunt dit gebruiken om een gratis upgrade van uw account aan te vragen. Zodra uw aanvraag door de klantenservice is verwerkt, ontvangt u ter bevestiging een e-mailmelding. Meld u vervolgens nog eenmaal aan bij uw account. U zou dan in staat moeten zijn om alle functies van een online account te gebruiken en onbeperkt bestellingen te plaatsen.
Een schriftelijke offerte is vaak een voorwaarde voor bedrijven om bestellingen te kunnen plaatsen. Met de tool "Offerte aanvragen" kunt u met een paar klikken een offerte met alle gewenste producten aanvragen en deze direct automatisch ontvangen. De enige vereiste is registratie op de KIPP-website.
- Meld u aan met uw online account.
- In het winkelmandje kunt u uw gewenste producten direct naar KIPP sturen als aanvraag via de knop "Winkelmandje aanvragen".
- U ontvangt de offerte automatisch op het door u opgegeven e-mailadres en kunt een overzicht van alle tot nu toe gemaakte aanbiedingen bekijken in uw online account.
- Vervolgens kunt u de offerte direct naar een online-bestelling omzetten.
In uw accountgebied vindt u de tab "Bestelgeschiedenis". Alle bestellingen die tot nu toe vanuit uw account zijn geplaatst, worden hier vermeld en gekoppeld aan de belangrijkste documenten, van de orderbevestiging tot de leveringsbon. Met slechts een paar klikken kunt u hier de bestelling opnieuw plaatsen en bespaart u uzelf kostbare tijd waarin u de producten afzonderlijk opnieuw aan uw winkelwagen moet toevoegen.
U kunt alle belangrijke documenten van eerdere bestellingen bekijken in uw online account. Klik hiervoor op "Bestelgeschiedenis" in uw accountgedeelte en selecteer de juiste bestelling.
Tot nu toe kunt u in de online shop alleen verschillende afleveradressen in Duitsland invoeren. Als u uw bestelling in het buitenland wilt laten bezorgen, neem dan contact op met onze klantenservice via websupport@kipp.com.
Neem conatct op met onze klantendienst op websupport@kipp.com.
OVERIGE INFORMATIE
Op de betreffende productpagina van het door u gewenste product vindt u alle belangrijke informatie over de mogelijke uitvoeringen van het product, evenals de CAD-gegevens. De CAD-modellen worden op verschillende manieren weergegeven, zoals 3D of 2D. Ook hebt u diverse filtermogelijkheden.
Extra functie Sticky Icon: het pictogram aan de rechterkant van het beeldscherm met het kubussymbool blijft altijd zichtbaar, ook als u door de website bladert. Wanneer u meteen het artikelnummer invoert, komt u direct terecht bij de gewenste CAD-tekening.
U kunt alle CAD-gegevens met slechts een paar klikken downloaden. Hiervoor hoeft u zich alleen maar met uw account aan te melden bij de online shop. Als u nog geen account hebt, dient u zich te registeren onder de volgende link.
Met behulp van de image search kun je eenvoudig het juiste product vinden in de webshop door een foto te uploaden. Je foto wordt geanalyseerd met behulp van innovatieve AI en je ontvangt direct een selectie van geschikte producten uit het KIPP assortiment.
Selecteer de fotopictogrammen in het zoekveld of rechtsonder op de website om het zoekvenster voor afbeeldingen te openen.
Upload de afbeelding van het product dat je zoekt via de knop "Bestanden uploaden" of via drag & drop. Op je smartphone kun je ook direct een foto van het product maken via "Foto maken".
Je krijgt dan direct de zoekresultaten van je foto te zien. Om je selectie te specificeren, kun je het bijsnijden-icoon rechts van de geüploade foto gebruiken om de selectie op de afbeelding te concretiseren.
Snijd uw foto bij tot het gewenste gebied om zoekresultaten te krijgen voor alleen dit product.
IS UW VRAAG NIET BEANTWOORD?
Onze medewerkers helpen u graag verder.